Splošni pogoji poslovanja
Podatki o podjetju
INTERCONT d.o.o. Gorenjska cesta 20, 1234 Mengeš Davčna številka: SI90981065 Matična številka: 5350379000 SKD : G46.190 Telefon: +386 40 877 721 E-mail: shop@interica.si
Predstavitev
Spletna trgovina www.interica.si (v nadaljevanju ponudnik) je v lasti podjetja Intercont d.o.o. (v nadaljevanju podjetje). Predstavlja spletno platformo, ki omogoča nakupovanje preko interneta. Uporabnik (v nadaljevanju kupec) je obiskovalec, ki uporablja spletno stran in nakupuje v spletni trgovini na tej domeni.
Skladnost zakonodaje
Pogoji poslovanja temeljijo na slovenski zakonodaji in so skladni z naslednjimi določbami:
- Obligacijskegi zakonik (OZ, Ur. list št. 83/2001)
- Zakon o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP, Ur. list št. 98/2004 )
- Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Ur. list št. 96/2009)
- Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKOM-1, Ur. list št. 109/2012)
- Zakona o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP, Ur. list št. 16/2007),
- Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot, Ur. list št. 98/2004)
- GDPR General Data Protection Regulation oz. Splošna uredbo EU o varstvu podatkov (Uredba EU 679/2016)
Odgovornost
Ponudnik si pridružuje pravico do sprememb podatkov in informacij brez predhodnega obvestila. Za pravilnost podatkov, ki jih podjetje pridobiva od drugih podjetij ponudnik ne jamči, zato, je posledično odgovornost za škodo, ki bi uporabnikom nastala iz tega naslova izključena. Uporabniki spletni portal uporabljajo na lastno odgovornost. Ponudnik odgovarja za funkcionalnost in delovanje spletne trgovine ter vsebin, ki jih ponuja, razen v primerih višje sile ali drugih vzrokih, na katere nima vpliva. Prodajalec se trudi odpravljati tehnične in vsebinske napake kar se le da hitro z namenom omogočanja nemotene uporabe spletne strani. Vsebine in opisi izdelkov v spletni trgovini so zgolj informativne narave in ne morejo nadomestiti mnenj ustreznih strokovnjakov, razen v primeru, da je to izrecno napisano.
Uporaba spletnega mesta
- Izpolnjevanje obrazcev (brezplačni nasvet, kontaktni obrazci)
- Pošiljanje povpraševanja
- Registracija uporabnika
- Komentiranje in oddaja ocen na spletni strani
- Naročanje izdelkov v spletni trgovini
Dostopnost informacij (povzeto po zakonodaji)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- Identiteto podjetja.
- Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon).
- Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami).
- Dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku).
- Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave).
- Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza.
- Način plačila in dostave.
- Časovno veljavnost ponudbe.
- Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka.
- Pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba izdelkov
Zaradi koncepta poslovanja se ponudbain zaloga izdelkov spreminja hitro in pogosto. Stranko ob morebitnem manjku zaloge obvestimo v najkrajšem možnem času od oddaje naročila preko emaila ali telefona. Izdelki so podrobno predstavljeni na spletni stani ponudnika. Ponudnik ima na splentni strani jasno opredeljene lastnosti izdelka, ceno, status zaloge, morebitne akcije ali popuste ter plačilne metode.
Naročila
Naročila lahko uporabnik odda preko interneta, in sicer vsak dan v tednu od 0.00 do 24.00 ure. Naročila, ki prispejo v soboto, nedeljo ali na državni praznik, bodo šla v obdelavo prvi naslednji delovni dan. Kupec je v fazi potrjevanja naročila seznanjen s pogoji poslovanja in se ob naročilu izdelkov preko spletne trgovine z njimi strinja. S potrditvijo pogojev poslovanja v nakupnem procesu se prodajna pogodba šteje kot sklenjena. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji veljavni in se jih ne da več spreminjati. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku. Uporabnik dobi kopijo naročila na elektronski naslov, ki ga je navedel v nakupnem procesu.
Cene izdelkov
Vse cene so zavedene v evrih (€) .Vse cene vsebujejo DDV, razen, če je izrecno napisano drugače. Cene nimajo v naprej definiranega časa veljavnosti. Ponudnik cene lahko spreminja brez predhodnega obvestila in veljajo takoj po objavi, razen za naročila, ki so bila že potrjena po stari ceni. Popusti in kode za popuste se med seboj ne seštevajo, razen v primeru, da je navedeno drugače. Darilnih bonov s popusti ni možno menjati za gotovino. Popusti so izraženi v procentih, določenih zneskih ali kot brezplačni izdelki (darila). Vse cene so v spletni trgovini na vidnem mestu in veljajo za vse kupca. V ceni izdelka ni vštet strošek dostave.
Načini plačila
Spletna trgovina omogoča plačila na naslednje načine:
- Plačilo po povzetju (le za izdelke, ki so na zalogi v Sloveniji)
- Z gotovino po povzetju
- Z nakazilom na TRR po prejeti ponudbi ali predračunu (UPN)
- S kreditnimi karticami preko Braintree modula (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron, American Express, Maestro)
Kupec skupaj z izdelki v pošiljki prejme račun z razčlenjenimi stroški. Plačilo je mogoče samo v enkratnem znesku. Po prejemu plačila po predračunu (plačičnem nalogu gre naročilo naprej v proces obedelave). Takoj po prejetem nakazilu ponudnik kupcu pošlje naročene izdelke. V kolikor nakazilo ni vidno v 5 delovnih dneh, gre naročilo v stornacijo. Pri načinu plačila po povzetju kupec plača z gotovino, ko pošta dostavi pošiljko. Plačilo po povzetju je možno samo takrat, ko je naslov za račun enak naslovu za dostavo. Pri načinu plačila preko Braintree modula je plačilo opravljeno sočasno ob naročilu, tako, da se naročeno in plačano blago odpremi brez čakanja.
Račun
Po dostavi naročenih izdelkov, ponudnik kupcu pošlje tudi račun v pdf formatu na elektronski naslov ali pa ob prevzemu po izbiri metode plačila po povzetju, pri čemur račun prispe sočasno s paketom. Na računu je razčlenjena cena in vsi dodatni stroški povezani z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov, pri oddaji naročila. Kasnejših ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Dostavni rok
Dostavni rok izdelkov, ki so pri dobavitelju na zalogi je do največ 7 delovnih dni po prejemu plačila oziroma naročila preko drugih plačilnih metod. V primeru morebitnega podaljšanja roka dostave ali težav z dobavo določenega izdelka, mora ponudnik kupca nemudoma obvestiti in sporočiti nov rok dostave. Dostavni rok izdelkov, ki niso na zalogi, je največ do 15 delovnih dni po prejemu plačila ali naročila, razen v primeru izrednih situacij, na primer v kolikor je dobavitelj ta izdelek umaknil iz prodaje ali, če je čas za novo proizvodnjo predvideno daljši kot je pričakovano. V vsakem primeru, mora ponudnik kupca obvestiti v primeru težav in definirani nov dostavni rok ali skleniti kompromis za zamenjavo z drugim izdelkom. INTERICA DESIGNER’S Choice si prizadeva, da vam izdelke pošljemo v najkrajšem možnem času, saj je uporabniška izkušnja za nas ključnega pomena.
Strošek in čas dostave
Natančen čas dostave je odvisen od dostavne službe ponudnika. Od dostavne službe praviloma prejmete klic ali SMS obvestilo, kdaj predvidoma bo paket dostavljen. Naš pogodbeni partner je DPD. Strošek dostave je do skupne vrednosti naročenih izdelkov obračunan v višini 3,95 eur. Za vse zneske nad 50,00 eur pa je strošek dostave brezplačen, razen v kolikor na spletnem mestu ni navedeno drugače ali samodejno obračunano v nakupnem procesu. Pri izbiri plačilne metode po povzetju odkupnino paketa DPD kurirju ob dostavi kupec plača z gotovino. V primeru neuspešne dostave kupcu DPD kurir pusti listek o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka dostavne službe. Na navedene kontaktne informacije se kupec lahko obrne in naroči ponovno dostavo paketa na ta naslov ali pa se dogovori, da se paket dostavi na drug naslov. V primeru, da pošiljke v zapadlem roku kupec ne dvigne in nam pošiljko DPD vrne, ponudnik kupca preko emaila ali telefona obvesti o situaciji. V kolikor ponudnik ne dobi utemeljenega pojasnila, si prislužuje pravico, da tej osebi onemogoči nadaljne nakupovanje v spletni trgovini www.interica.si.
Reklamacija
Reklamacija se izvede v primerih stvarne napake na izdelku. Kupec ima 60 dni časa, da o stvarni napaki pisno obvesti ponudnika. Po preteku dveh let od opravljenega nakupa, stvarne napake ni več možno uveljavljati. Obrazec za reklamacijo oddate, tako, da izpolnite obrazec za vračilo izdelkov in nam ga pošljete na sedež podjetja. Kupec mora ponudniku omogočiti, da reklamiran izdelek pregleda in potrdi ali pa zavrne reklamacijo v predpisanem 8 dnevnem roku od prejetja pisne reklamacije. Stvarna napaka se preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. V primeru upravičene reklamacije ponudnik kupcu predlaga zamenjavo izdelka ali na željo kupca povrnitev stroškov nakupa.
Odstop od pogodbe
Kupec (fizična oseba, ki kupi izdelek za namen izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelka ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, brez navedbe razloga za odstop. Rok se prične šteti z dnem fizičnega prevzema izdelka. Obrazec za odstop od pogodbe, se nahaja na tej povezavi. Kupec mora izdelek vrniti ne poškodovan, v nespremenjeni količini. Ponudnik pa si prislužuje pravico prejeto blago temeljito pregledati. Kupec odgovarja za morebitno zmanjšanje vrednosti izdelka in v primeru ugotovitve, da je izdelek poškodovan ali je na kakršen koli drug način njegova vrednost zmanjšana ima ponudnik pravico, da zmanjša vrednost vračila celotnega stroška kupnine. Kupec mora izdelek vrniti najkasneje v 14 dneh od pisnega obvestila o odstopu. Ponudnik lahko zadrži povrnitev plačila, dokler ne prejme vrnjenega izdelka. Ko kupec odstopi od pogodbe mu ponudnik brez odlašanja v roku 14 dni od prejetega obvestila povrne strošek kupnine. Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila izdelka, ki se obračunava po ceniku dostavne službe. Ponudnik strošek kupnine povrne z plačilnim enakim sredstvom, kot je bilo to izvršeno pri nakupu izdelka s strani kupca, razen, v primeru, da se dogovorita drugače na primer v obliki vrednostnih bonov. Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri izdelkih, ki so bili izdelani po meri kupca in prilagojeni na njegove osebne potrebe, saj zaradi svoje narave izdelek ni primeren za vračilo. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti najboljšo kakovost izdelkov. Če se kljub temu zgodi, da ima izdelek, ki ga je kupec prejel, napako, o tem na elektronski naslov obvesti ponudnika, ki kupca seznani s potekom reševanja reklamacije. Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru, da je neuporabnost izdelka oz. poškodba posledica nepravilnega ravnanja kupca. V naslednjih primerih kupec ne more uveljaviti pravice do odstopa od pogodbe v 14 dnevnem roku brez razloga:- Zapečateni izdelki, ki ni primerno za vračilo
- Izdelki, ki so neločljivo pomešani z drugimi izdelki ali predmeti
- Izdelki, ki so izdelani po natančnih navodilih kupca
- Hitro pokvarljivi izdelki z omejenim rokom uporabe
Pravila nagradnih iger
Organizator nagradne igre je podjetje Intercont d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik). Udeleženec nagradne igre pa je lahko fizična oseba, ki sodeluje pri objavljenih nagradnih akcijah (v nadaljevanju udeleženec). Pravice in pravila sodelovanja: Udeleženec nagradne igre, je lahko fizična oseba, ki je državljan Republike Slovenije. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri. Če je dobitnik nagrade mladoletna oseba, morajo starši ali skrbniki podpisati izjavo, da se strinjajo s prejemom nagrade. Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre. V primeru, ko nagradna igra poteka prek spletnega družabnega omrežja Facebook, lahko v nagradni igri sodelujejo vse osebe, ki so v okviru spletnega družabnega omrežja Facebook pridružene posameznemu Profilu, na katerem poteka nagradna igra oziroma vse osebe, ki so na tem Profilu kliknile gumb “Všeč mi je”, komentirale objavo ali delile objavo, razen če besedilo razpisane nagradne igre ne predvideva drugače. Nagradno žrebanje in podelitev nagrade Ob koncu nagradne igre bo med udeležence, ki izpolnjujejo zahtevane pogoje za sodelovanje, podeljena nagrada na podlagi naključne funkcije računalniškega izbora ali komisije organizatorja. Pri žrebanju veljajo naslednja pravila:- Nagrada je opredeljena v razpisu. Nagrade ni mogoče zamenjati za kakršno koli drugo nagrado ali za denar.
- Izžrebanec bo o nagradi obveščen po e-pošti, prevzema pa jo od ponudnika.
- Nagrajenec je dolžan pisno potrditi prevzem nagrade v roku treh (3) dni in podati podatke, potrebne za prevzem nagrade (ime, priimek, naslov, davčna številka in telefonska številka) na naslov shop@interica.si.
- V kolikor se nagrajenec ne javi v roku treh (3) dni, nagrada preide na drugega izžrebanca.
- V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitnik pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.
- Sodelujoči v nagradnem žrebanju lahko v času trajanja nagradnega žrebanja prekliče sodelovanje v nagradnem žrebanju, s čimer bodo njegovi osebni podatki izbrisani iz baze osebnih podatkov. Za prekinitev sodelovanja v nagradnem žrebanju mora podati zahtevek na elektronski naslov shop@interica.si
- Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb pravil, če to zahtevajo vzroki tehnične ali komercialne narave ali vzroki na strani javnosti. O vseh spremembah in novostih nagradnega žrebanja bo ponudnik udeležence obveščal z objavami na spletni strani www.interica.si ali na socialnih omrežjih (Facebook, Instagram)
Avtorske pravice
Slike besedila in vsebina na spletni strani so last ponudnika in jih je prepovedano kopirati ali v kakršni koli obliki uporabljati ali razmnoževati izven potreb pravnega sodelovanja med kupcem in ponudnikom. Vsa avdiovizualna dela na spletni stani so avtorska last ponudnika in jih ni dovoljeno kopirati ali razmnoževati, razen, v primeru, da je na spletni strani navedeno drugače. Kakršen koli poseg v avtorsko pravico se šteje kot kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko veljavna podlaga za sprožitev ustreznega pravnega postopka. Ponudnik pa dovoljuje uporabo slikovnega in video gradiva za osebno uporabo na socialnih omrežjih, blogih in fotogalerijah s predhodno potrditvijo in z ustrezno navedbo vira.Varovanje osebnih podatkov
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost. V primeru težav se lahko kupec kadarkoli poveže s ponudnikom preko elektronske pošte shop@interica.si ali telefonsko: (01) 729 10 51. Pritožbo kupec odda preko elektronskega naslova. Postopek pritožbe bo obravnavan zaupno. Ponudnik si prizadeva vse spore rešiti hitro in sporazumno. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Ponudnik in kupec se zavezujeta morebitna nesoglasja in spore reševati mirno in sporazumno.Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Intercont d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).
Interica.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.